Alla inlägg den 11 juni 2013

Av dodde79 - 11 juni 2013 21:05

Om det är så att ni nån gång skulle få känslor för en kompis eller ni kanske har redan haft det då vet ni vad jag skriver om. Men iaf så om ni nån gång märker att ni har starka känslor för en kompis så va hundra på att han eller hon känner likadant innan ni berättar. Så mycket kan bli förstört annars, tro mig jag vet. Jag förlorade en underbar kompis för att jag föll för henne och hon kände inte likadant. Men ville ta chansen men det gick inte alls som jag hoppades på och allt blev bara så galet. Inget är detsamma efter det, jag förlorade inte bara en bra kompis utan även någon jag va väldigt kär i. Och jag blir inte kär så lätt. Så det va ett hårt slag. Men självklart ska man våga men ändå veta om att det kan gå fel. Och ingen kan rå för hur man känner. Ibland förlorar man och ibland vinner man. Önskade bara att jag visste då det jag vet nu så kanske det hade sett annorlunda ut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen är om mina tankar,funderingar och lite annat =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards