Alla inlägg under april 2013

Av dodde79 - 18 april 2013 14:02

Började igår att jag gjorde illa knät så nu gör det lite ont och kunde inte sova så bra. Så mitt humör går lite upp och ner, känner mig ensam och less på det mesta idag men det är en ny dag i morgon och förhoppningvis så är knät bättre. Får vara glad ändå, det kunde varit värre. Kram!

Om

Av dodde79 - 14 april 2013 16:40

Om jag någons hjärta fick, skulle lyckan sitta mitt i prick..

Av dodde79 - 11 april 2013 15:01

Förstår inte varför man måste kalla andra för både det ena och det andra? Hora, slampa, bögjävel mm. Vart tog respekten till varandra? Om någon våldtas eller görs illa på något annat sätt, varför blir dom kallad för saker när skulden inte ligger hos dom. Ingen ber om att bli våldtagen eller vad det nu än är och får livet förstört. Det ska kastas skit och såras. Men vad tjänar man på det? För att det känns bra för stunden? Men sen då? Mer förståelse och mindre hat så skulle världen se mycket bättre ut. Att visa respekt gör inte ont..

Av dodde79 - 10 april 2013 21:28

 

Av dodde79 - 10 april 2013 13:26

Längtar som en tok efter riktig sommarvärme, kunna sitta och ta en kall öl. Kunna sitta på balkongen på kvällarna och bara njuta. Gärna med trevligt sällskap. Men nu verkar det som våren är här för att stanna. Inge mer snö tack ;)

Av dodde79 - 8 april 2013 14:00

Längtar verkligen efter henne med stort H. Har varit singel länge nu och det är inget för mig. Vill ha en tjej som jag kan pyssla om ibland och som kan pyssla om mig. Någon att överraska ibland =) Enligt andra så är jag en bra person med ett stort hjärta så jag hoppas att det finns någon därute som upptäcker det en vacker dag. Kram!

Av dodde79 - 7 april 2013 17:54

Om jag vore snickare
och du var förmögen
Skulle du vilja ha mig då
Tror  du att jag dög sen

Om jag vore efterlyst
gav du mig en chans då
Om  polisen förhörde dig
sa du var jag fanns då

Och säg om du har kärlek  kvar
Säg det om du vågar
Kan du ge mig ett ärligt svar
Jag bara  frågar

Om jag vore friare
vad fick jag för svar då
Om du fick ett  litet barn
skulle jag bli far då

Om jag har en dubbelsäng
med lakan  av siden
Vill du gifta dig med mig då
och sova i den

Och säg om du  har kärlek kvar
Säg det om du vågar
Kan du ge mig ett ärligt svar
Jag  bara frågar

Presentation


Den här bloggen är om mina tankar,funderingar och lite annat =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards